Friday, February 19, 2010

Miks on ettevõttel vaja oma blogi. ( ehk siis esimene postitus )

See postitus oleks pidanud olema kõige esimene Reklaamikingi blogis. Kui ettevõtte ainus eesmärk on pappi kokku ajada, siis aja kokkuhoiu mõttes pole vajagi. Pole vaja kodulehte, töötajaid ja kohta mida nimetatakse kontoriks. Reklaamikink on oma kümneaastase tegevusaja jooksul lähtunud oma tegevuses rohkem sotsiaalsest poolest. Kulukam, kuid see eest huvitavam variant. Ja kahjuks on paljugi eelnevast tegutsemisest jäänud üles tähendamata. Julgen öelda, et selle kümne aasta jooksul on üles ehitatud Eesti parim tampatrükikoda. Reklaamikink on ainus ettevõte Eestis, kes ei kasuta trükiplaatide valmistamisel kemikaale ja kasutab trükkimisel keskkonnasõbralikke trükiplaate.
Kunagistest kolleegidest on osad alustanud ettevõtlusega kas samal alal või leidnud oma oskused ja võimalused muus vallas.
Klientidest on saanud sõbrad ja sõpradest kliendid ning lubatud sponsorlus on muutunud metseenluseks, sest kellel enam seda reklaami vaja on. :)
Olen jälginud mõne piiritaguse ettevõtte blogi ja leidnud enda jaoks sealt vägagi häid nippe. Eelkõige uute trükivõimaluste näol. Ja neid peaks ka Reklaamikink edasi jagama.
Paljud avaliku elu tegelased on juba aastaid kurtnud meedia negativismi üle. Viimati ütles Mati Talvik ´´ Kahekõne´´ saates väga õigesti, et meedia on oma kliendid tuksi keeranud. Domineeriv on odav kõmuline meelelahutuslik uudis. Kolm aastat tagasi loobusin ´´Äripäeva´´ tellimusest. Kui müügimees üritas mind tagasi tellijaks saada, siis soovisin ma ajalehest lugeda rohkem positiivseid edulugusid ettevõtjatest keda eeskujuks seada. Loobusin sellepärast, et ei jaksanud enam lugeda kui halvad on kõik Eesti ettevõtjad ja kõigest sellest negatiivsest kajastusest selle ümber. ´´ Me kirjutame sellest mis on päevakajaline!´´ vastas mulle müügimees. Aga mina olen ju klient ja mulle on päevakajaline õppida äri positiivselt majandama!!!
Seega on võimalik ka nö. ´´rohujuure tasandilt´´ hakata kujundama paremat suhtumist ümbritsevasse. Ettevõtte blogi annab võimaluse kajastada ettevõttepoolseid seisukohti igapäeva tegemistes. Ehk kui keegi on sind meedias lauspasaga üle valanud, siis saab olukorda analüüsida ettevõtte poolt. Ja samas vastaspoolt mitte halvustades ja asju kainelt analüüsides ning mõlemapoolsetele puudustele neutraalseid kommentaare andes. Nii sünnivad lahendused.

No comments:

Post a Comment